IMAVERE KOOL

sellest mis oli, on ja tuleb

Kui mina oleks õpetaja (mõned laste mõtted)

Posted by imaverekoolipere &emdash; 03/10/2009

… siis ma annaksin kehalist kasvatust, laseks lastel palju palli mängida ja ei paneks neid eriti palju jooksma
… ma annaks kunsti või kehalist, teisi ma ei annaks. Ma oleks suht karm ja sõbralik ja hea südamega
… ma tegelt ei sooviks õpetaja olla, aga kui ma oleks, siis oleksin kehalise kasvatuse õpetaja sest ma olen ise ka suht aktiivne inimene
… ma suhtleks õpilastega normaalselt, ma saaks naljadest aru jne
… kui ma oleks õpetaja siis ma sooviks et need kes on praegu õpetajad oleks õpilased ja siis ma annaks julmalt palju õppida siis ma saaks neile tagasi teha. Ma oleks pigem kehalise õpetaja kui ingliskeele.
… ma püüaksin olla rangem, et keegi ei lollitaks ja püüaksin olla fantaasiarikas
… oleksin hea huumorimeelega, ei kurnaks väga õpilasi, ei jätaks neid peale tunde, laseksin tunnis muusikat etc
… kui mina oleksin õpetaja siis ma annaksin käsitööd
… kui mina oleks õpetaja, siis ma teeks siia kooli basseini, paremad lauad ja toolid klassidesse, värviks mõned klassid teist värvi, tooks muusikaklassi rohkem pille ja et oleks paremad asjad jõusaalis. Ma laseks igasse klassi ühe arvuti panna ja veel ühe läpaka
… kui mina oleks õpetaja, tahaksin ma olla nagu õpetaja X. Selline lustakas, veidi rõõmus ja ei lähe kunagi närvi. Viskab veel hundiratast oma vanuses
… ma laseks vene keele üldse ära jätta kõik saaksid ise valida mis tundides nad käivad
… ma lubaks lastel spikerdada
… ma paneks kohe kätekõverdusi tegema kui kodune töö tegemata – kui kodune töö on tegemata, siis 10 ja kui pool on tehtud, siis 5. Vahetundide ajal oleks kogu aeg õpetajate toas arvutis
… ma oleks lahke, tore, sõbralik ja paneksin neljasid
… ma käiks õpilastega palju ekskursioonidel
… ma ei oleks väga kuri, aga ka mitte väga lahke. Kõik kodused tööd peaksid tehtud olema, sest muidu ma paneksin ta nurka seisma 15 minutiks. Nõuaksin loetavat kirja ja kindlasti mitte ropendamist. Selline õpetaja oleksin mina
… ma meeldiksin lastele sellepärast, et ma ei ole karm. Mulle meeldib väga õpetajat mängida, kõige rohkem meeldib hinnata. Kui ma õpetaja oleks, sooviksin et oleks värvimise tund ja igal lapsel on oma värvimisraamat. Kus värvime tunnis ja jääb ka kodus
… kui ma oleksin õpetaja, annaks ma iga tunni lõpus lastele kommi. Ma ei karistaks lapsi eriti ja kui on näiteks kontrolltöö, siis ma luban paaris tööd teha. Koguksime klassiga raha, et midagi osta, kellelegi näiteks kingitust või midagi vajalikumat
… ma õpetaks lapsi et nad targemaks saaks
… kui ma oleks õpetaja siis ma laulaks kogu aeg
… ma annaks kehalist, matemaatikat ja arvutit
… ma oleks tark, hea, sõbralik ja ei hakkaks iga asja peale karjuma
… kui ma oleksin õpetaja 4. klassis siis ma läheks hulluks
… kui minust tulevikus peaks saama õpetaja, siis tahaksin väikest klassi, sest siis tuleks vähem karjuda
… ma pühenduks rohkem rühmatööle ning sellele, et aine saaks selgeks nii, nagu lastele meeldib
… ma oleks selline õpetaja, et minu tundides meeldiks ka lastele käia. Ma oleks samas nõudlik ja tund oleks kontrolli all aga samas aktiivne ja tore
… ma ei oleks väga karm. Kui keegi aru ei saaks ja ainult lollitaks, siis paneks talle laksu vastu hambaid. Kes aru ei saaks, seda ma õpetaks
… kui ma oleks õpetaja, siis ma tahaksin lastele head.

Lisa kommentaar

 
